למה בתור בעל עסק אתה חייב לפרסם בפייסבוק?
פייסבוק נתפסת אצל רבים כפלטפורמה לתקשורת אישית – העברת מידע בין חברים, שיתוף תמונות וסרטונים ושמירה על קשר על גבי רשת האינטרנט. מעל מיליארד משתמשים פעילים שמתוכם כ-4 מיליון ישראלים הם בהחלט סיבה טובה עבור כולנו לקחת חלק בחגיגה ולבטא את עצמינו בצורה פשוטה, מהירה וחינמית.
אך פייסבוק היא כבר מזמן לא רק רשת שמאפשרת שיתופים וקשרים אישיים, אלא פלטפורמת פרסום חובה עבור בעלי עסקים. “אם אתה לא שם אתה לא קיים” כבר נאמר, ואכן עסק שלא מפרסם בפייסבוק ימצא את עצמו הרחק מאחור…
פייסבוק מאפשרת לבעלי עסקים להגיע לכל לקוח פוטנציאלי והיא שינתה לגמרי את חוקי המשחק. אם בעבר רק עסקים גדולים עם תקציבי שיווק מרשימים היו יכולים להראות את עצמם הרי שהיום כל עסק קטן כגדול יכול לשווק את עצמו בצורה יעילה והכי חשוב – ממוקדת!
להעיר את העסק מהתרדמת…
אתה כבעל עסק בוודאי מכיר את זה… העסק במקרה הטוב אולי עובד, אך הוא מתקיים על לקוחות קבועים ולא מצליח להתקדם, לקוחות חדשים לא זורמים כפי שחשבת והכל נראה תקוע. במקרה הפחות טוב, אתה בעל עסק שלא מצליח כמעט בכלל לגייס לקוחות ולדחוף את העסק קדימה ובטח לא מצליח אל מול המתחרים שלך בעיקר בגלל הפרסום המאסיבי שלהם והיכולות שיש להם. פה אתה יכול לעשות את השינוי המיוחל ולקבל חשיפה מרשימה, ובעיקר לא לבזבז את תקציב השיווק שלך אלא למקד את הפרסום ללקוחות פוטנציאליים אמיתיים.
פייסבוק – תקציב קטן הצלחה גדולה!
תקציב פרסום של עסקים קטנים ובינוניים כפי שציינו, קטן משמעותית מעסקים גדולים וותיקים. הפתרון הטוב ביותר וזה שעובד בצורה הטובה ביותר הוא פרסום בפייסבוק. עלויות הפרסום ברשת נמוכות עד כדי מגוחכות בתחומים מסויימים, ועם מאות שקלים בודדים אתה יכול להטיס את העסק שלך קדימה. כל מה שאתה צריך הוא לדעת לפרסם בצורה נכונה בכדי לא לזרוק סתם כסף לפח, ומה שנכון יותר לעשות הוא לתת את ניהול הפרסום שלך למי שמתמחה בכך ויוכל לנצל כל שקל שלך.
פייסבוק – מיקוד הוא שם המשחק…
אז למה אתה כבעל עסק חייב לפרסם בפייסבוק? במה היא שונה מכל פלטפורמה אחרת? במילה אחת – טירגוט (מלשון Target) ובכמה מילים – יכולת פילוח מדהימה ופרסום ממוקד אך ורק למי שאתה רוצה שיהיה לקוח שלך. הרשת החברתית אוספת עלינו מידע בלי סוף, ואתה חייב לנצל את זה. אתה יכול למקד את הפרסום שלך לפי מין, גיל, סטטוס משפחתי, מצב סוציואקונומי, תחום עיסוק, תחומי התעניינות, מיקום ועוד פרמטרים רבים אחרים שמסייעים לך למקד את הפרסום שלך לאנשים הנכונים.
דוגמא: אם יש לך חנות תכשיטים ברמת גן ובין השאר אתה מוכר טבעות נישואין יוקרתיות. אתה בטח לא תרצה לקבל פניות מגברים נשואים מצפון הארץ שמחפשים תכשיטים זולים או לקוחות אחרים שלא מתאימים למה שאתה מוכר… זה פרסום מיותר שחוץ מהוצאות לא ייתן לך כלום. עם פרסום מקצועי בפייסבוק תוכל לפרסם את המודעות שלך בצורה ממוקדת לנשים או גברים מאורסים שגרים ברמת גן או בסביבתה, (תוכל לקבוע את הרדיוס) כאלו שעוסקים במקצוע מכניס ומחפשים ככל הנראה טבעות יוקרתיות. בטווח הזמן הזה שבין הסטטוס “מאורס” לבין הסטטוס “נשוי” אתה תהיה שם ותמכור להם את מה שהם רוצים וצריכים.
פרסום בפייסבוק – לא דומה לשום דבר אחר!
פרסום בפייסבוק לא דומה לשום דרך אחרת לפרסם בה. הוא לא דומה לפרסום בעיתון אותו לא ניתן למדוד, לא דומה לפרסום בגוגל שהינו יקר יותר, ולא דומה לשום דרך אחרת. עם פרסום בפייסבוק ניתן לשפר כל הזמן את הביצועים, למדוד בקלות הקלקות על מודעות, לייקים ושיתופים ולקבל כל הזמן תמונת מצב בשביל למטב את הפרסום.
פרסום בפייסבוק – רק בצורה מקצועית!
מעל 4 מיליון גולשים ישראלים ברשת החברתית שמתוכם כ-3 מיליון שנכנסים אליה כמה פעמים ביום מהמחשב או מהמכשיר הנייד, הם לא דבר של מה בכך… פרסום בפייסבוק הוא משהו שאתה כבעל עסק לא יכול לוותר על היתרונות שלו ועכשיו זה בדיוק הזמן לעשות את זה. כשתתחיל לקבל מבול של פניות ותראה עלייה משמעותית בהכנסות לא תבין איך עד היום לא פרסמת בפלטפורמה הזו…
פנה עוד היום אלינו לחברת “NCY Media” החברה המובילה בישראל בפרסום באינטרנט, צוות בעל ניסיון רב יבנה לך קמפיין מקצועי ואיכותי שיקפיץ את העסק שלך לגבהים שלא הכרת!
לפרטים נוספים: 072-216-0897